Söndag

Sitta och skriva julklapps/present önskelista redan? Hmm.. E det nått fel på mig kanske? ;)
Nä jag har bara tråkigt xD haha! Och kan alltid vara bra att börja i tid ^^

Sitter även och kollar på andra avenyn igen som jag aldrig har gjort förr XD HAHAH!
Blir att gå och sova snart,skola imon liksom.. :O BLÖH!
Och då blir det även orgentering ^^ 26 kontroller låter inte så lockande elr vad säger ni?
Men kommer försöka ta någon liten bild som jag sedan lägger upp här på bloggen :)

Slänger även in en liten bild som jag inte lagt upp än ^^)



Halloj!

Trevlig blogg, men ville bara säga det att det stavas orientering, inte orgentering. Vi är inte ute med orgelgänget, vi är ute med orienteringsklubben.



Ha det!

Mr. Ordnisse

2011-09-25 // 22:38:19

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-26 // 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback