Lite sur på sajter..

Någon som jag stör mig på...

HATAR när man inte kan logga in på facebook.. Facebook har nu ett tag krånglat för mig.. och det är jag verkligen inte glad över.. Det är så störande..

Samma sak gäller MSN.. Det är ofta jag inte kan logga in och i många fall blir jag även utloggad många gånger under tiden jag konverserar med Mike t.ex.. Asso det är irriterande! och rätt så störande då man camar och sen helt plötsligt så dör allt :( Bara blir så arg och ledsen :/ Dumma MSN som ska krångla!

Men nu ska man väl ta och lugna ner sig. IBLAND funkar det ju faktiskt lite iallafall..


SV, JA DET GÖR VI ;) Allt bra?:)

2012-04-24 // 20:52:55

sv; tack så mycket för att du är med.. :) JA vi informerar dig på din blogg om du vinner, även om du inte vinner, så håll utkik för en gosig kommentar. :)

2012-04-24 // 20:53:22
Frida  

Hmm, vad segt med krånglet.



Hoppas du har fått en fin start på veckan!

2012-04-24 // 21:27:00
Sanna ;D  

drygt när det krånglar ;0

2012-04-25 // 08:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback