Nationella prov del B klart

Hejsan alla :)

Just nu skiner solen och man känner vårens värme trots att klockan är ungefär halv 7 och det blåser smått ute. Men ändå skönt ute :)
Finns inte så mkt att göra och jag känner inte heller för att göra något speciellt.. Skulle vilja gå ut och gå en promenad men tror inte min mage redigt klarar det då jag bara för en stund sedan käkade mat. Men får se för i sånna fall ska jag ju gå rätt så snart medan solen är uppe och det fortfarande är någolunda varmt.

Idag i skolan hade vi nationella prov i Svenska delprov B. Det gick rätt så bra hoppas jag, det kändes rätt så bra iallafall så man får väl hoppas på det bästa iallafall :) Finns inte så mkt mer man kan göra åt det liksom ^^ Är det några av er läsare som gjort Nationella prov idag? Berätta gärna då :)
Efter vi hade haft nationella så skulle vi ha samhäll men den blev inställd då läraren va sjuk och det vi skulle göra på lektionen med vikarien hade vi redan gjort lektionen innan då läraren inte va sjuk.. Så jag vet inte redigt hur han tänkte.. Men va ju skönt med lite ledigt efter provet ^^ Då fick man slappa lite inför nästa lektion som va nästan 1,5 timme senare :) Så blev lång håla.. Men gör inget


Men nu ska jag nog ta och dra mig ut och gå en kort sväng iallafall, orkar inte sitta här hemma nu hela kvällen och bara kolla..

Om ni har något tips som hur man slutar bita på naglarna.. DELA GÄRNA MED ER DÅ!!!!!!!! :D :D :D


Ett bra tips till att sluta bita på naglarna är att du målar naglarna för då känns det annorlunda. Om man inte vill ha färg så kan man måla med genomskinligt nagellack. Det hjälper faktiskt för jag själv bet på naglarna innan. Men sen kan man dessutom köpa olika slags medel man lägger på så det blir konstig smak så man inte vill bita för det är äckligt. Men nagellacket är som sagt enklare:)

2012-04-24 // 19:34:31

Jättefin och goo blogg du har!



Hoppas att allt är bra med dig?:)



Vill du vara med hos oss i Veckans blogg och få chansen att bli länkad i en hel vecka? Direktlänk:http://differentriders.blogg.se/2012/april/vinnaren-och-va-med-igen.html#comment:)



Kram, Ponnyflickorna

2012-04-24 // 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback