Släktträffen va sådär..

Hemma från släktträffen och kan säga att jag inte va nöjd med den. Tyckte att den va rätt så tråkig då det bara blev att man pratade med dom som man redan kände. Tyckte det va rätt tråkigt.

Blev inte ens nått släktfoto då folket tyckte det va för några som hade kommit..
aja de få bilder jag tagit kan jag ju slänga upp.. Inte många men alltid nått 

Aja asso kunde varit bättre liksom :O Men ibland får det vara så.. Tyvärr..

Men nu ska man ha en slappar kväll. Blir nog film, fb spel och lite godis kanske. Blir även å prata lite med älsklingen och bästa kusinen skulle jag tro

Kram!


JOZ ツ  

Kikar in och hoppas du haft en bra hälj :D

2012-04-28 // 21:13:07

sv: tack så mycket :D

här har du en länk till det: http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/

2012-04-28 // 22:56:23

sv: haha aah för en stund ja xD

2012-04-28 // 23:38:03
Lotta  

Sv: Joda, solen lyste allt in på vår balkong hela morgonen! =)

2012-04-29 // 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback