Första dagen avklarad!

Hejsan alla mina läsare :)
 
Idag har man avslutat första dagen i skolan, va faktiskt påväg att skriva andra dagen i skolan.. är nog troligen för att typ ALLA andra i denn kommun började redan igår. Vi 2:or och 3:or fick börja idag :P Fast jag går ju inte i den kommunen som jag bor i :P Men ändå xD Ni fattar!
 
Idag har det varit bra! Fick schema som man verkligen inte gillar direkt..många och långa lektioner och långa dagar... bara vissa delar som man smått gillar och det är då och då bara.. Men man får lära sig att leva med det. Blir för hoppningsvis bättre med tiden när man kommit in i skiten :P hehe! Men kan säga att det inte va speciellt kul att gå upp när klockan ringde vid 5.15.. :( Usch va trött jag va! Kommer ta ett tag innan kroppen vänjer sig :) Fortfarande lite smått inställd på sommarlov ;) hahaha!!!!!
 
Men nu tänkte jag berätta lite smått vad jag gör. Jag gör inte ett piss XD Så då va det klart...... Nejdå xD skoja bara, jag gör inte så mkt! Sitter och lyssnar på musik, kollar The Big Bang Theory och funderar på att fixa nått att käka snart :) Får se ad det blir, beror lite på vad vi har för nått gott hemma, men har lite funderingar på vad jag är lite sugen på! Efter det blir det nog att jag ska snacka en del med älsklingen min och sen blir det kolla Svenska Hollywood fruar vid 21.00 och efter det tror jag nog att det blir sovdax! Får ju inte lägga mig för sent nu om kvällarna när skolan börjat igen :(
 
 
Men nu ska jag inte sitta här och skriva.. Nu blir det att fixa maten och sen sätta sig och slappa en aning :D:D:D:D
Älskar kvällar :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback