Fredag.. TRÖTT

Hejsan alla kära läsare :D
Tänkte att jag skulle vara lite duktig och blogga nu då när jag ändå är lite ledig ;D Fredag idag och sjukt vad det gillas! Slutade dock 14.20 idag så blev inte så tidigt.. Men så är det! Hoppas det kanske ändras :P För alla i klassen märkte att man är sjukt trött på fredagen när klockan blir mkt.. Man orkar inget och huvudet hänger absolut inte med alls...
Dagen har varit bra förutom att man varit sjukt trött.. Jag har haft fotografisk bild idag för första gången :D Skit kul! Men kan berätta mer om det nån annan gång XD Det är individuellt val iallafall och jag är nöjd med mitt val!
 
Men sen jag kom hem så har det varit full fart.. Har hostat som en galning.. Hostan vill inte ge sig redigt trots hosmedicin.. men hoppas det släpper under helgen nu! Orkar inte mer!!!!!!!!!!!!
Men sen jag kom hem har jag hunnit med att fixa med alla bilderna som va på pappas dator, sen suttit och fixat så att exakt alla bilder jag har ligger på min externa. och det är runt 20 000 bilder Xd haha shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är redigt hemskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Känner mig redigt duktig som klarat av allt detta. kräver redigt tålamod.. som jag igentligen inte har.. men jag fick iallafall i ordning på det och har nu 4st 16GB USb minnen samt 1st 4GB som är helt tomma :) Sånna som man sparar ifall man behöver nån gång :P Inget man vet liksom :P
 
 
Men nu ska jag fortsätta kolla på fångarna på fortet :P Sen vet jag inte vad som händer ^^
Bild från Norrköping :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback