Sommarsammanfattning :)

Nu tänkte jag då köra på en sommarsammanfattning. Vilket betyder att jag genom massa bilder kommer att sammanfatta i stort sätt hela min sommar :) ven tänkt skriva lite små texter under bilderna :) Men får se om det går bra ;) Inte säkert ^^
Har varit ute på lite promenader med denna söta hund :D
Fick världens bästa present va älslingen, världens finaste kärleksbrev samt ett halsband
Fick min nya mobil :) Iphone 3GS
Umgåtts med dessa en dag :)
Fotat fina sommarbilder :)
BIO :D Best movie :P
Theodors dop :)
Kollat fotbollsmatch i Norrköping :)
Översvämning i Målilla som man missade då man va i Norrköping :)
Smultronstället :)
Varit barnvakt åt Nuttis marsvin med älsklingen :)
Kosta med familjen ^^
Kolmården med bästa :)
Rix Fm festivalen i Norrköping plus fyverkerier efter :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback