Annandag Jul

Hejsan alla läsare!
Tänkte att jag skulle ta och slänga in ett inlägg nu så här på kvällen innan man ska ta och gå och sova . (inte exakt nu, men strax) Är grymt trött och vet inte redigt varför.. så måste lägga mig tidigt så jag är pigg imon när älsklingen kommer :D WOHO! MYSMYSMYS!!!!!
 
Men idag har jag beställt canvas tavlor som kommer att komma nån gång nästa vecka :D Jättespännande men är dock inte hemma när dom kommer.. Är i Norrköping då! Men får ju se dom sen :P WOHO Så glad ;D
Sen har jag även fixat in massa bilder i album och fixat i min bokhylla och ändrat lite grejer, samt lyckats slänga lite :P Det gillar min mamma kan man väl säga.. Dock gillar jag det mindre XD Gillar inte att slänga saker ;) Tror jag brårs lite på min farfar faktiskt :) Han behöll typ precis allt :D Så är väl efter han jag fått det lite :P
 
 
Men sen har det inte varit så mycket mer, duschade och fixade med håret och gjorde sen lite mat.
Och sen har jag suttit här och fixat lite inställda inlägg så här :P Så ni har nått att läsa :P Men det är faktiskt bara bildinlägg jag gjort inställt på.. Bara så ni vet liksom!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback