Frågestund om Michael! :D

HEJSAN SVEJSAN!

Just nu sitter man och kollar på lite fotboll tsm med Mike, sitter vid hans lilla PC ^^ Lite svårt att skriva när man är van vid en stor 15,6 tum dator :P Men börjar vänja mig redan faktiskt ^^ Bara det att det e lite krångligt att träffa rätt knappar ibland :P Men det går bättre och bättre iallafall tycker jag :P

Idag har vi inte gjort så jätte mkt, vi har kollat på lite film, gått ut med söta Molly,käkat kyckling (vart osäkra på hur länge den varit inne), kollat på foboll (gör vi nu), varit och träffat Mikes pappa och hans fru. Det va riktigt trevligt :) Dom va trevliga och roliga att prata med :) Undra vad dom tyckte om mig?, Hoppas dom tycker jag e trevlig iallafall ^^)

Snart blir det troligen att kolla på Big brother,elr om vi fortsätter kolla på fotboll. Vi får se :) Men en sak kan jag iallafall säga!
Jag är grymt irriterad på Hannah W i Big brother -.- Hon är så grymt irriterande och jobbig och ja, ni som sätt hennes videor på youtube förstår nog lite av vad för slags människa hon är..
Men nu lugnar vi ner oss! Eller rättare sagt jag får lugna ner mig :P

Jag kom faktiskt på en idée precis! Ni kanske vill veta lite mer om Mike? Det är bara att fråga på :D Har han till hjälp att svara på dom frågorna som jag inte vet svaren på!
SÅÅÅÅ FRÅGA PÅ!!!!! :D :D Se till att det blir många frågor nu så han får mkt att svara på ;)

FRÅGA FRÅGA FRÅGA!!! :D


Tycker han kan svara på frågorna istället för dig :D så att det blir som en frågestund med Mike, om du fattar? xD heh så frågar nu x)



Har du något jobb? Om inte, vilket är ditt drömjobb?

Vad är det bästa/sämsta med Linnéa?

Hur gammal är du?

Skulle du kunna se dig och Linnéa åldras tillsammans?

Drömbil?

Är det jobbigt att ni bor så långt ifrån varandra?

Kommer ni flytta ihop i framtiden? xD



2012-02-23 // 09:47:57

Har han haft någon förhållande innan han träffade dig?

Älskar han dig?

Har ni hånglat?

Vad har han för storlek?

2012-02-23 // 16:14:44
Natalie  

Hur gammal är han?

Går han i skola eller har han något jobb?

Hur skulle du beskriva honom för någon som inte vet någonting om honom? : D

2012-02-23 // 17:08:26

Är han oskuld?

2012-02-23 // 17:14:25
Anonym  

är han oskuld?

2012-02-24 // 12:29:40
Nicklas  

Vad gjorde att du föll för henne?

2012-02-24 // 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback