Walking in the sun with someone you love<3

Tjosan

På nått sätt så lyckades jag få texten här över större :S Men vet inte vad jag gjorde -.- Är inte redigt van vid att sitta vid Mikes dator vilket gör att jag ofta trycker fel och skriver fel, men lär mig nog snart :P

Idag har vi faktiskt varit duktiga tycker jag ;D Vi tog en lååångpromenad på lite mer än 2 timmar :) (Hade självklart med mig den kära kameran ut oxå så tog lite bilder :P) Kan säga att det va riktigt skönt väder ute trots att det blåste en del, men sålänge solen skiner så känner man inte redigt att det blåser kallt :) Man kanske snart kan börja påstå att våren snart är här, eller iallafall här i Norrköping :D I Målilla har jag inte en aning om hur det ser ut, om vi har mkt snö kvar, om det är kallt eller liknande. Men det får jag se på söndag eftermiddag då jag kommer hem efter 1 vecka här i stan :) Gillar att vara i Norrköping, vara med min älskling och bara njuta! Men man måste ju självklart hem någon gång oxå :)

Efter att vi kommit hem från promenaden så gick jag ut med Molly :) Lite lydig hund som vanligt, sedan gick jag in och då skulle vi värma våra pizzor för vi va båda grymt hungriga :P Och jag kan säga att den där pizzan va verkligen en höjdare! Gud va gott! Den slank ner som ingeting, så hungrig va jag xD haha! Under tiden som vi satt och åt så kollade vi på den sista Resident Evil filmen som har släppts :) Hoppas dom släpper nästa film snart så att man får se vad som händer :P Faktiskt pepp på att kolla på dom kommande filmerna ;) hehe!

Just nu sitter jag då här vi Mikes dator och han sitter och spelar TV spel, jag försöker att hänga med så mkt som möjligt med vad som händer i spelet och hur man gör med mera men det är inte det lättaste när man absolut inte är van vid att värken kolla elr spela TV spel. Men rätt intressant ändå att kolla ^^ Nått nytt lär man sig iallafall :P

Men nu ska jag nog fortsätta kolla medans han spelar :P Får se vad som händer senare idag,vi pratade om igår att gå och kolla på bowling tävling elr match elr vad det va :) Men Mike måste prata med en av sina bröder först och kolla om han ska dit :) Annars blir det nog slapparkväll hemma i soffan men det klagar jag inte över ^^ Mys!

Blev ingen bild, Mikes dator vill inte sammarbeta med mig :( Men ni får ha det så bra så höres vi!

Hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback