Ka-ka-ka--ka-kallt!!!!!!!!

Skolan nu igen då..
Kändes inte redigt kul att gå ut idag när det va 13 minusgrader :O :O :O :O :O
Det va skit kallt! Höll på att frysa benen av mig kändes det som! Kan iallafall säga att jag är glad att jag valde att ta mössa idag! Det va verkligen nödvändigt! TRO MIG!
Jag hoppas verkligen att det blir varmare under dagen, tror det fortfarade är minusgrader senare men det kan ju iallafall vara lite varmare!

Jag är hungrig.. Jag åt frukost när jag va hemma men jag är ändå hungrig?
Hur fasen kan det vara så! :O Jag vill inte äta igen redan :O

aja jag har visst inte så mkt att säga såhär på morgonen men det e ju iallafall nått ^^
heheh! Bättre än inget ju ;)

Men nu ska jag väl kolla runt lite sidor på nätet innan mina kompisar kommer ^^
Inte redigt idrott idag utan teori inför prov ^^ hehe! Gah!

"Simma lugnt!"
Linnea ;)

(ska fixa en egen bild som jag ska ha här i slutet av varje inlägg!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback