"Upplev mer med bredbandsbolaget"

Bara jag som små stör mig lite på bredbandsbolaget??
Rätt jobbiga reklamer ibland :S
 


Sitter i sängen, har tråkigt.. Ont i huvudet har jag oxå fått.. Vet inte vf :(
Måste snart gå och äta nått innan min mage dör av hunger!

Skola imon. Det gillas inte! Men man slipper ju iallafall idrott imon för man har lite teorisnack inför prov ist ^^ Gillar inte att ha idrott direkt på morgonen, för trött då liksom..

Men ikväll tills man ska lägga sig blir det väl att kolla på tv och sitta vid denna burk!
Och för er som inte fattar vad jag menar så e det daton ;) haha!

Idag har jag inte gjort så mkt, fixar så att några av videorna som är filmade via mobilen och ligger nu på daton har fått ljud genom att laddat upp dom på youtube och sen laddat ner dom ^^ Så får man ljudet :P Hehe!

Imon vet jag inte om jag kanske ska försöka att göra matteprovet.. Jag får se hur jag känner inför det imon.. Men skulle vara skönt att göra det imon så jag slipper stanna kvar efter skolan på onsdag. Det e inte så kul!

Men nu ska jag väl ta och chilla vidare och kanske rensa lite av bilderna och musiken på mobilen, alltid bra att ha extra utrymme och rensa bort sånt man inte vill ha längre i mobilen!

Hoppas på att denna vecka går fort! Vill ha fredag för då ska biljetter beställas! <3 Puss!

Ha det gött så höres vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback