What do I do?

Tjosan :P

Idag va det som tur inte lika kallt ^^ SKÖÖNT! Men det va ju kallt ändå XD
Och det va skitskönt på bussen oxå :D yey! Slapp frysa idag :P

Idag är det Fredag! GLAD!
Ojdå lite önsketänkade kanske xD Det e ju tisdag! Nu blev jag depp :( Vill ha fredag, biljetter i handen och vill det ska bli lördag så man ska till växjö :D Man får ha med sig kamera så här ska det tas MÅÅNGA bilder D: Självklart ska jag lägga upp några här ^^ hehe!

Dom som ska vara med i tävlingen i Växjö är:

* Loreen
* The Moniker
* Dead by April
* Abalone Dots
* Marie Serneholt
* Sean Banan
* Afro-Dite


Bild tagen från : http://svt.se/melodifestivalen/20120130124257/melodifestivalen_2012_artisterna_som_tavlar_i_vaxjo

Men nu ska jag ta och spela lite på min mobil ^^ NÖRDVARNING? haha XD


hörredu :) har en utmaning till dig :)kolla bloggen,

hoppas du vill göra den :)



http://twiceaday.blogg.se/2012/january/utmaning.html

2012-01-31 // 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback