Åskat? VA?

Hejsan alla läsare!
Har märkt att flera styckern har skrivit statusar på fb om att det varit ett riktigt åskoväder här omkring där jag bor! Och nu fick vi även veta att det blixtrat så att hela himmelen har lysts upp.. AJA, jag har iallafall sovit igenom allt :) Skönt det då jag inte är speciellt glad åt åskan.. Så skönt å sova och inte märka att det åskar ens ^^
 
IDag vet jag inte redigt vad som händer ^^ Jag funderar faktiskt å var duktig och ge mig ut på en springtur :) Vet inte redigt vf men det känns som att det skulle vara skönt :) Har knappt rört mig något nu undertiden jag varit ledig så nog på tiden att jag ger mig ut och rör mig lite :) Och kan ju vara bra med friskluft oxå för den delen ^^
 
Men nu ska jag ta och njuta lite av mitt hockypulver och försöka radera lite från dataminnet, det börjar bli lite fullt så ska se om det finns lite som jag inte har användning av ^^
 
Ha det gött så hörs vi ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback