Blogg.se appen..

När jag skaffade mig min mobil så hade jag även förhoppningar på att jag skulle kunna uppdatera via mobilen ist för att sitta vid daton på dagarna då jag kanske vill vara ute elr att jag helt enkelt inte är hemma...
 
 
Men nu är det ju så dåligt att blogg.se håller på att ändra om hela deras design och allt :O Vilket gör att deras blogg app till iphone inte fungerar att använda, och jag trodde första att det va nått fel på mitt konto som gjorde att det inte gick via mobilen men sen läste jag på massa bloggar att dom hade samma problem! Så då blev jag inte lika orolig längre ^^
 
Men när den kommer igång ska jag uppdatera där ifrån :P Heheh!
 


Sv; jo jag vet, jag har provat det. men det stinker också far det ju bort efter ett tag + att håret blir jätte tovigt osv;)

2012-06-25 // 14:45:51

Det nya blogg.se är skitsvårt men helt najs design haha, fick jobba typ 1 vecka med min nya design när det brukar ta typ 3 timmar haha :(

2012-06-25 // 14:51:25

Tycker du vi ska ha ''Dagens Blogg''? Kommentera isåfal på inläget ''Dagens Blogg?'' :)

2012-06-25 // 15:52:30

Jahaaa, tur för dig hah! Jag blir aldrig nöjd när någon annan gör den så jag lärde mig allt själv och gör alltid min design själv :P

2012-06-25 // 16:22:55

Dagens blogg på vår blogg: http://lhsa.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-1.html#comment

Var med och du kanske vinner? :)

2012-06-25 // 17:33:20

Höga eller låga converse? :)
http://fotosabi.blogg.se/2012/june/hoga-eller-laga.html#comment

2012-06-25 // 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback