Lindsay Lohan Galen? XD

Denna vecka, elr ja.. dom här ca 10 dagarna som jag har haft sommarlov, har jag kollat igenom ALLA lindsey Lohan filmer jag har. MINST en gång :O Känner att jag verkligen gillar dom filmerna! Tycker hon är så bra skådis! Synd bara att hon har totalt förstört sig med knark, fängelse och mass sånt! Hon va min förebil när hon va yngre, hon va en rödlätt tjej som lilla mig då och jag kände sånna likheter mellan henne och mig. Men ju äldre jag blir ju mindre likheter finns det. Jag hade likheter med den yngre Lindsay Lohan! Inte den äldre och omogna!
 
Tycker det är så grymt tråkigt när folk/kändisar som börjar knarka och allt sånt. Förstår dom inte att dom ska vara förebilder för oss ungdomar och barn :O Det är hetl sjukt! Fattar inte att man kan göra så! Kändisskapet kan väl inte stiga dom så åt huvudet liksom :O
 
KNARK ÄR BAJS!!!!!!
 
Aja, till saken xD Nu tänkte jag ladda upp bilder på filmerna jag har kollat på ^^
Har tänkt att kolla på Freaky Friday och Get a clue oxå ^^ Freaky friday e inspelad skit och Get a clue är på youtube ^^
 


mirre  

Hellu du, haha vad kul att du också är ifrån Småland! :D

2012-06-26 // 16:59:28

sv: njaa inte i min ålder kanske, elr jo, du har nog rätt haha xD
Åh nice! Grattis till er i förskott måste jag säga! :D

2012-06-26 // 17:41:13
mirre  

jasså vad tufft, får man fråga vart du bor då? :)

2012-06-26 // 19:03:22

sv: åh tack, tycker du verkar väldigt trevlig du med! :D

2012-06-26 // 19:24:00

Varför inte delta i mina awesoma tävlingar i bloggen?

Veckans Blogg; http://quiethell.myshowroom.se/veckans-blogg-6/

Tävla om smycke från Xenobia Design; http://quiethell.myshowroom.se/tavla-om-love-armband-fran-xenobia-design/

Hoppas du deltar :) Kramisar Carro

2012-06-26 // 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback