Regn.....

Hejsan alla :D
 
Nu är jag glad igen, då blogg.se äntligen har fixat så min blogg går att komma in på! Jag har tidigare dom senaste 2 dagarna inte kunnat kolla hur inlägget kommer se ut elr nått sånt! Vilket har varit väldigt jobbigt då jag även brukar sitta och kolla igenom alla mina länkar som jag har där nere på bloggen :) Men nu är det fixat så ska väl börja kolla dom dagliga bloggarna igen ^^
 
Dagen har bestått av regn, regn och åter massa regn.. Har regnat exakt konstant sen i går kväll faktiskt.. Har väl kanske varit uppehåll på ca MAX 5minuter.. Men inte mer! Absolut inte mer! Jag har iallafall hållt mig inomhus idag och inte satt min fot ute :) Sånt gör inte jag när regnet öser ner!
Men det kommer väl jag få göra imon om det fortsätter såhär!
Imon ska jag nämnligen till Västervik och sjukhuset till och med. Tänker inte berätta exakta vf jag ska dit för det tycker jag är privat! Men jag ska till hudläkaren iallafall! Mer tänker jag faktiskt inte säga! Lite privat är det och det är inte många som vet anledningen!
 
Men nu ska jag fortsätta kolla film och ta det lugnt och läsa bloggar ^^ Samt vänta på att älsklingen ska sluta för dagen så man får skriva några sms med honom ^^
 
Ha det gött!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback