22 Mars 2006 - 6år sedan :'(

Idag är det 6år sedan vi förlorade dig, jag minns det fortfarande trots jag inte va mer än knappt 10år gammal när du somnade in. Jag minns hur mkt jag grät då jag kom hem från skolan och fick veta att du va död, jag trodde inte det va sant! Jag ville inte tro det trots att jag visste hur sjuk du va och hur dåliga dina njurar va! Men det gick inte att begripa!
Sitter just i denna stund och gråter och tårarna rinner för jag saknar dig så mkt! Vill ha dig tillbaka,men vet att det inte går :(

Jag kommer alltid att älska dig och kommer aldrig glömma dig! Du finns i mitt hjärta där du föralltid lever vidare!

Älskar dig Sudden! :( <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback