Dikter

Att skriva dikter kan vara så kul och trevligt!
JAG ÄLSKAR ATT SKRIVA DIKTER! Det är nästan som en hobby, man får ut sina känslor och man kan både bli glad och ledsen. Jag är för det mesta glad när jag skriver dikter. Eftersom jag skriver om saker jag tänker om bla Michael, vilket han redan vet då han lyckades hitta min lilla diktbok som bara är om han ;) Oups!

Sitter just nu och håller på att skriva dikter, elr rättare sagt jag har massa som jag skrivit på mobilen som jag nu sitter och skriver över till diktboken ;) Hoppas på att nån gång kunna fylla varje sidan, både bak och fram sida :D Det vore kul och verkligen kännas skönt att ha massa dikter som ett minne<3

ÄLSKAR DIG MICHAEL<3

Vet att det syns dåligt på bilden men det är en super gullig text som min älskling hade skrivit till mig på fb :D Blev sjukt glad av att läsa det! Att gå från att inte vara på det bästa humöret till att sedan vara på super humör är nått jag älskar!
Men inte så mkt som jag älskar min lilla bby<333


Regina  

Hej! Fin blogg, haft en bra dag idag? :)

2012-03-19 // 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback