Ja.. Rubrik.. Ja..

Hejsan alla kära läsare :)
Sitter just nu och kollar på Birg Brother :) Sitter och små klagar lite över att Annica bara snackar om att hon saknar Marcello.. Vi bryr oss inte att hon gör det!

Men hur som helst. Dagen idag har varit bra, rätt så grymt tråkigt väder däremot men så är det tyvärr ibland :( Men hoppas på bättre väder imon :) Har hållt på att klia sönder mig men det ska vi ordna upp imon när man ska till läkaren vid halv 9 på morgonen så missar en del av förmiddagen av skolan, men läkaren är viktig så måste tyvärr missa lite :(


Ikv har jag suttit och lagt in lite bilder på fb, snackat med min älskling, käkar godis, letat mobil och abonnemang med pappa :)
HAr hittat ett som jag verkligen är inne på att ta :) Måste bara kolla om jag kan byta nu pga mitt nuvarande abonnemang. Vi ska kolla upp det nu i vecka och sen får vi se lite vad som händer :) Snart kanske jag är ägare till en ny mobil :D :D :D Det vore verkligen inte fel om jag säger så :D

Godnatt, blir sova om en stund så säger godnatt nu :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback