Love song

Hejsan igår blev det inte direkt någon bloggning. Jag orkade inte, kände inte för det.
Ibland har man sånna dagar.. Hoppas ni förstår! ;)

Men nu har man precis kommit upp från duschen, skönt med en dusch,SKA  strax börja fixa håret så det går att få någon ordning på det imon :) Jobbigt att fixa det på kvällen men skitsamma, jag behöver ju inte bry mig lika mkt på morgonen då :) Och det är bra då jag typ ALLTID försover mig nu förtiden -.- DET ÄR INTE OKEJ!!!!!!!!!!!!!!!
Måste verkligen börja gå upp när klockan ringer så jag inte behöver stressa och hinna allt på mindre än 15min -.-
Det är jobbigt..

Idag i skolan har det varit slappt, slutade vid 10.45 :O och slutar igentligen vid 15.50 på tisdagar! Men det va för att alla 1:or gjorde nationella i matte, och vi som inte gjorde det (vi som inte ska läsa en högre matte nästa termin) vi fick plugga matte i 3timmar.. Fy! Fast det gick helt okej faktiskt :) Och det är jag nöjd med :) Och nöjd med att man fick komma hem vid halv 2 ;) Det tackar man absolut inte nej till!

Nä men nu har jag faktiskt inte mkt mer att skriva. Sorry men man har sånna perioder ibland.. tyvärr..

Nu ska jag käka, sen fixa håret, leta upp tågtider till fredag och söndag elr måndag, snacka med Mike, kolla på Eurovision Song contest semifinal 1 och sen blir det inte mkt mer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback