Samhäll strax

Hejsan alla :D

Har varit hos läkaren idag på morgonen och det gick bra. Mer behöver jag inte säga, inte just nu iallafall :)

Sitter just nu och väntar på att samhälls lektionen ska börja :) Blir ca näst näst sista lektionen av samhäll som jag kommer ha under min skolgång och det känns redigt gött det :)

Idag händer det nog inte speciellt mycket, blir nog att plugga lite tills imon då jag har ett prov.. Hoppas verkligen på att jag klarar det, men det vi ska kunna är lite svårt enligt mig..


Men jag har faktiskt inte så mkt mer att skriva :) Finns inte så mkt att skriva när man sitter i skolan.. Det händer liksom inget direkt! Hoppas ni förstår lite ^^
Men nu ska jag ta och kolla lite på mobilen jag troligen ska köpa :D YEAY! SÅ taggad på nu mobil alltså :D:D


Underbar bild från helgen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback