Ska väl packa..

Hejsan alla läsare :)
Vet inte vf men jag tror det e lite värmen som gör att jag inte är så bloggsugen.. Vet inte vf men så ligger det till just nu :)

Hur som helst! Ska snart börja packa ner grejer inför fredag då jag tar tåget till älsklingen<3 Kan inte packa imon kväll då jag kommer hem runt halv 9.. Då kommer jag inte orkar packa ner då jag ska duscha oxå.. Så måste ficka det ikv! Om ni undrar så ska jag på handledarkurs imon efterskolan :) Får se om jag somnar elr inte.. skulle tro på att jag gör det.. Sitta i 3 timmar och lyssna på massa saker som jag ändå inte kommer hänga med i låter rätt tråkigt..

Får se om jag orkar med lite svenska sen efter packningen, Suzann och jag måste vara klara med det tills nästa vecka och vi är inte redigt det :) Så får se om jag får nått gjort.

Men nu ska jag dra :)
HÖRS!!!

PS.. Vissa säger jag ska vara ute nu när det är fint väder, men jag orkar inte!


Emma  

Super fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :D

2012-05-23 // 21:10:50

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Jag bloggar för det mesta om saker jag har sytt, om min dröm och om åsikter och tankar (vill gärna ändra människors syn på folk och världen) så ta en titt på mina kategorier jag syr, mitt mål och åsikter och tankar. Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer gilla den, det är mig vi snackar om! ;)

Fin blogg btw! (Säger vi)

2012-05-23 // 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback