bara för att..

Pierca näsan eller tungan?-  Näsan

Skulle du kunna gå hela ditt liv utan att röka?: Ja och det har jag tänkt att göra oxå :P

Vad skulle du säga om någon sa att du såg bra ut?: Typ tack kanske?

Är du intresserad av någon nu?:  Av min underbara pojkvän :P 

vem kysste du senast? : MIn underbara pojkvän :) 

Vad ser du fram emot till nästa helg?: Att vi ska julhandla

Vill du vara singel?: Nej verkligen inte, vill ha min älskling <3

Gick du ut eller stanna hemma igår kväll?: hemma :)

Hur länge var du vaken igår kväll?: till halv elva 

Senaste tre drickorna du drack?: vatten 

Tänk dig för 5 månader sedan, var du singel då?: Nejj

Skulle du kunna gå hela ditt liv utan att dricka alkohol?: ja, har ju klarat mig hittils kan man ju säga?  

Vad ska dina barn heta?: Hemligt ;)

Har du någonsin kysst tre eller fler personer på en kväll?: hahaha nej verkligen inte

Vad vill du verkligen ha just nu?: älsklingen hos mig<3

Vad var det senaste du sa högt?: Vet inte xD 

Hur var ditt hjärta senast? ??

Använder du luvan om du har en luvtröja?: INte ofta

Har du strumpor på dig nu?: Nej

Dricka röd eller grön mjölk?- grön, röd smakar nästan grädde XD 

Brinna upp eller drunkna?- INGET

Sol eller måne?- sol

Vinter eller höst?- höst

Vänster eller höger?- höger

Sol eller regn?- sol

Vaniljglass eller chokladglass?- vanilj

Hur mycket är klockan just nu?- 21.37

Fullständiga namn?- Linnea Sofia Anette Gungård

Vart vill du bo?- nånstans Xd

Vill du gifta dig?- ja :D

Rullar du spaghetti eller skär du den?- rullar! i'm a roller

Har du ätit sushi?- nope och inte intresserad av det heller 

Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?- Inte vet jag???

 



Nuttis  

Antal flingor i ditt skåp = 28.
Jag har räknat.

2012-11-08 // 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback