Sööndag!

Söööndag idag då och idag har man varit lite duktig faktiskt :)
 
IDag har man satt igång och plugga på förmiddagen inför prov på tisdag och efter det gjorde man färdigt en sak som ska in imon ;)  :P Sen blev det lite käk och sen tog man sig en promenad (för hälsodagboken inom idrotten, så läxa det oxå) Sen när man kom hem från promenaden blev det att sätta sig vid daton och börja renskriva in allt inom hälsodagboken i daton :) Så nu har jag allt där och ska bara göra de sista veckorna som jag har kvar och sen är det bara att lämna in det innan jag slutar för jullovet :P Skönt att man har fått saker gjort idag :D HELT UNDERBART!!
Sedan vid 18 tiden blev det en biltur på ca 45 minuter :P Det gillas skarp ;) Va lite mer än 1 vecka sen jag körde idag så va skönt att köra lite, fast att det va piss väder så man inte så speciellt mycket tyvärr.. Men det gick bra ändå :) Vlket är skit kul och skönt det med :P
 
 
Men har faktiskt inte så mycket att skriva ikv ^^ Ska sitta och skicka över massa bilder nu till en släkting från 50års kalaset som jag va igår på för min Moster :) Redigt trevligt och ska dela med mig med bilder sedan längre fram :) Ska bara orka det liksom ;) ;)
 
Men nu ska jag lyssna på musik och skriva med älsklingen igen ;)
 
Ha det bra så hörs vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback