Tisdag

Hejsan alla!
 
Idag är det tisdag och jag har 2 prov.. HATE IT!
Ett av proven skulle ha varit i torsdags förra veckan , men eftersom att min lärare låg i magsjuka då så fick det bli inställt och vi fick flytta det tills idag... jag tycker att vi kunde ha fått en vikarie som hade vaktat oss bara.. Liksom lärare får ju ändå inte hjälpa oss under provet så bara ha någon som vaktar oss är ju inte så svårt.. Och vi hade ju liksom en vikarie och hade vanlig mattelektion.. Då hade vi väl kunnat få göra provet ist!!!
 
Usch...

Men man är redigt trött nu kan man påstå.. Inte på humör direkt.. Vill bara hem och soooooooova!!!!!!!!!!
Längtar till helgen då man ska hem till älsklingen för att ta det lugnt och bara fira :D
 
Men nu ska jag spela lite på fb innan lektionen börjar sen vid 10 tiden nån gång ^^ Kan inte exakta tiden, inte bra ;)
 
Ha det bra så hörs vi senare idag när jag ska försöka mig på att få upp svaren på frågestunden.. Försökte igår men min dator ville inte ta in videon i daton.. Blöh.. så gör ett nytt försöka idag och gör en ny video.. :'( HATAR ATT GÖRA OM DET!!! Jobbigt att sitta och prata med sig själv..
 
HEJDÅ!
Bjuder på en bild på trötta mig..


Anonym  

när ska du svara på frågestunden?

2012-11-27 // 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback