Helg med älskling <3

Hejsan kära läsare!
 
Idag har man haft älsklingen hos sig för sista gången denna helg! Va och lämnade han på tågstationen förut vid 18 tiden, alltid lika svårt trots man är van!
 
Men fy f*n va det regnade när vi åkte upp till Hultsfred för att lämna Mike, det öste ner och det blåste. Det va inte något kul alls kan man säga! När jag stog med Mike vi perongen blev vi jätteblöta stotts vi stog under tak.. Det blåste så mcyket från sidan så vi fick massa regn och blåst på oss ändå! Sånt gillar man verkligen inte kan man ju säga! Men sånt man får ta när det skulle komma pissväder ikväll och imon.. Hoppas jag kan gå till bussen utan att behöva bli dyngsur.. Det är nått jag inte vill kan man säga :)
 
Helgen har varit underbar :) Spenderat underbar tid med min stora kärlek, myst ordentligt, haft trevliga konversationer och mystunder framför TV och haft fina fotostunder och bara njutit! Love it! Älskar verkligen dom här tiderna tsm med min underbara pojkvän!
 
Tänkte dela med mig av lite bilder vi tog :) Här kommer dom :)

Kommer verkligen leva på dessa bilder ett bra tag framöver! Kommer strax att beställa hem ett gäng ;) Kanske någon förstoring ^^ Det skulle passa bra med en convastavla :P WOHO!


Min favorit är helt klart bild nr 4 upppifrån, gud så fina ni är :)

2012-10-15 // 15:53:06
Linnea  

Gulligt!:)

2012-10-15 // 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback