Hemligt destination.

Godkväll alla läsare!
 
Ikväll har man haft fullt upp med att packa, har haft fullt upp med det eftersom att jag ska bort över helgen till hemlig destination och sedan i veckan så ska jag vara hos min otroligt underbara älskling <3 Ska bli så underbart att vara där en hel vecka :) Mike är inte hemma så mycket på dagarna och då ska jag sitta och plugga för fullt :) Då ska jag få 2 elr 3 arbeten gjorda :) Så jag kommer att ha fullt upp om man säger så :)
 
Nu sitter jag och snackar lite smått med älsklingen min, efter det blir det att hoppa i sängen och sova. Imon blir det upp lite tidigare så man hinner packa ner det sista :)
Idag har vi även fått känna på den första snön, och det är inget som jag gillar kan man säga.. Alldelse för tidigt med den förbaskade snön, kan vänta till slutet av  november eller början av december liksom.. Innan dess är det för tidigt.. Och sen ska den vara borta senast i februari. Absolut inte senare och jag blir lika besviken varje år då jag ändå inte får rätt... Blir alltid snö längre tid...
 
 
Men nu ska jag inte skriva mer :)
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback