Hungrig..väntan..gah..

Hejsan alla läsare!
 
Då sitter man här igen efter några få dagars upehåll med inlägg :P Men sånt måste man ha då och då :) Och det är ju inte jämt som man har något att skriva om om man säger så ;) 
 
Hur som helst, sista dagen på praktiken för denna vecka ^^ Ska tillbaka dit på onsdag för lite mer praktik och sen blir det varje onsdag fram till v. 9 ungefär :) Det ska bli kul att göra det, och komma bort från skolan en dag i veckan och få sova ut lite extra.
 
Idag slutade jag vid halv 3 och efter det blev det att dra hem och duscha och släppa ut håret! Så skönt då jag haft uppsatt hela veckan, mest för att håret inte ska vara i vägen, men kan lugnt säga att det är jobbigt för hårbotten,den blir ju liksom super spänd elr vad man nu ska säga..
 
Just nu håller jag inte på med så mkt, har kollat lite på matten till nästa vecka men fick ingen ro till det så ska väl kolla lite på söndag igen och sen får det bli lite pluggande på bussen till skolan som jag är van vid. Har så enormt svårt att hitta ro att plugga hemma, på bussen hittar jag ro utan några problem men hemma har jag svårt.. Föredrar att plugga på buss elr tåg :) Mkt lättare!!
 
Just nu väntar jag även på att vi ska hämta mike (20.00) och att vi ska käka! Blir tacos ikv men vi ska inte äta förens vi har hämtat mike, så jag måste klara mig utan mat i nästan 3 timmar till.. Usch känns som jag kommer döö... Nejdå det känns det inte redigt som men jag känner att jag redan börjar bli hungrig, men det är ju inte så konstigt då jag igentligen inte har ätit nått sedan 12 tiden.. Så magen vill ha nått nu och får väl bli nån frukt och hoppas på att det räcker och jag klarar mig till typ halv 9 ikv ;)
 
Men nu ska jag lägga mig i sängen och slappa framför tvn igen :) SKÖÖÖÖÖNT!!! Ska även hämta mig en banan elr äpple ;) Blir nog banan denna gång ^^ Va ett tag sen :P
 
Ha det bra! Good night typ ;) ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback