Sammanfattning av idag och igår :P typ

Hejsan folket!
Tänkte att jag skulle ta och köra på ett inlägg nu så här på kväll kvisten ;) Alltid lika trevligt ;)
 
Just nu sitter jag och kollar på lite youtube filmer, finns inte redigt något att göra om man säger så! Har fått lite pluggande gjort men det är inte speciellt mkt tyvär.. men stolt jag lyckades få lite ro till att plugga iallafall :) Det är väldigt sällan det händer om man säger så ;)
 
Igår skrev jag ju inget så jag tänkte att jag skulle ta och uppdatera er lite om vad som hände igår.
Jag gick på min praktik som jag kommer att göra varje Onsdag nu fram till nästa termin någon gång, det gick jätte bra som vanligt :) Efter det gick jag hem och tog det lugnt en lite stund och efter det snörade jag på mig mina spring skor och tog mig en långpromenad i solskenet, blev en promenad på ca. 6,12 km och det tog ungefär 1 timme och 15 minuter att gå så det är jag redigt nöjd med, då fick jag en nyttig promenad samt att jag fick fylla i ännu en sak till hälsodagboken vi håller på med i skolan. Så 2 saker på en gång ;) Efter det va man hemma och vilade benen och huvudet i ca 1 timme och efter det gav man sig ut för att köra lite bil med pappa i ungefär 1 timme :) Det gick bra om man bortser från en lite tabbe som jag gjorde.. jag skulle blinka höger och ist för att blinka så råkar jag gå emot helljuset så jag bländar bilen som jag möter så han tvärbromsar på vägbanan. Fy va jag skämdes! Va inte meningen men usch, jag tänkte hur jag skulle känna mig om det hade hänt mig och det hade varit jag som hade blivit bländad, fy fan va jag hade svärt då!!!!  Men det gick ju bra iallafall så det va ju tur det!
 
Men nu ska jag ta och fortsätta kolla på youtubegrejet :P Efter det blir det lite slappande och man ska nog gå ner i källaren och se vad mna hittar för gott:P Hoppas på att hitta lite glass och hallon kanske :P Glass vet jag att vi har men är grymt osäker på frysta hallon,, men man får hoppas på det bästa :D
 
HA DET BRA SÅ HÖRS VI ! :D
 
( en bild från min fotokurs i skolan )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback