Spain, day 5 del 2!

Del 2 av dag 5 :)
 
Efter vi hade åkt buss blev det att vi klev av mig Camp Nou, där gick vi en rundtur runt hela arenan, vi fick se omklädningsrum, platserna där spelarna sitter och väntar på att få komma in på planen, sitta på sittplatserna, vara upp i radio och tv rummet där alla kommitatorer sitter och pratar och massa annat :) Redigt kul att få uppleva det! Hoppas jag får uppleva någon annan arena, någon stor i Europa.
 
Efter det så hoppade vi på turist bussen igen och fortsatte då hemåt, där valde vi en liten restaurang där vi käkade pizza :) Första gången jag åt kyckling pizza och det va gott :P Dock va den dyr.. 140 för en pizza och en liten läsk.. DYRT! Men värt det :)
 
På kvällen tog vi tunnelbannan till den stora fontänen som jag tyvärr inte kan namnet på :/  Men det är en stor fontän som lyser och som spelar musik runt omkring och det är tusentals människor där! Det är en upplevelse helt enkelt! Såg ficktjuv och gav han bitchblick ;) Han blev rädd :P WOHO!
Det va dag 5 :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback