Spårvagnen snart :)

Hejsan!
 
Idag är man uppe sedan halv 7 tiden, då Mike drog iväg till det han gör varje vardag :) Har blivit att jag har fixar och käkat frukost, städat och gjort rent marsvinens bur så nu är det fint och rent :) Dom verkar nöjda ^^
Sen har det bara blivit att slappa framför TV, blir vid 11 tiden att hoppa på spåragnen och ge sig iväg till Emma och Theo (Mikes brors flickvän och deras barn) för att spendera lite tid :) Har aldrig umgåts själva så ska bli kul :) Vi får se vad vi hittar på helt enkelt, inget är planerat :)
 
Nu ska jag snart börja göra mig i ordning så jag inte behöver stressa, ta det lugnt och bara slappa samtidigt som man gör sig i ordning :)
 
Men nu ska jag inte skriva mer :) Ha det bra så hörs vi :)
Lite flumm blir man trots man är själv ;)


Hej :) Det är andra gången jag kikar in på din blogg, ska vi följa varandra med bloglovin’? Om du vill så kan du väl kommentera med vilket nr du blev som följare, så gör jag detsamma på din! Ha en fin dag. Kram

WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2012-10-31 // 10:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback