The world is mine!

Hejsan alla läsare :D
 
Nu tänkte jag att jag skulle vara så duktig att jag skulle ta och blogga lite snabbt ;) Vet itne hur långt inlägget lär bli men en liten text slänger jag iallafall in till er :)
 
Idag har vi haft lite smått firande för pappa som fyller 50 år nästa vecka så det bjöds på fika och vi kollade på alla mina spanienbilder :) Redigt trevlig eftermiddag :)
Jag fick köra för att hämta och lämna farmor, va jättekul att få prova på att köra på stora vägen, fick köra på E 34 för första gången :) Det va skit kul att få prova komma upp i 90-95 km/timmen :) Nått jag verkligen vill göra snart igen :D
Nu under igår och idag så har jag sammanlagt kört nästan 9mil :D Så underbart det känns! Känner även att jag verkligen iallafall börjar få en bra början på körningen. Börjar känna mig säker och känner att det inte är så svårt, känner även att jag börjar tycka det går lättare och lättare och gissar på att det är för att jag lär mig nya saker hela tiden :) Men dock längtar jag inte tills jag ska börja plugga teori :P Det är inte direkt något som låter lockande, det låter bara krångligt och jobbigt och svårt.. Men får hoppas att det är mkt lättare än man tror, fast har ju hört av många att teorin är svårast och att de flesta kuggar iallafall 1 gång innan de lyckas. Hoppas bara jag slipper kugga.! Vill klara det direkt och samma med uppkörningen! Det är typ min dröm att lyckas med det direkt och bara bli person med körkort så snabbt som möjligt :)
 
 
Men nu ska jag inte prata massa körkort :) Nu ska jag fortsätta kolla på Ghoste Wisperer och käka lite chips innan det lite senare i kväll blir dax att hoppa ner under täcker för att sova lite :)
 
 
Ha det så bra så hörs vi :P
En instagram bild på mig i mina praktikant kläder :) WOHO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback