Spain, day 1!

Nu tänkte jag att vi skulle ta och slänga ihop ett inlägg för dag 1 :) Dag 1 är ju dock i Stockholm och vägen upp till stockholm, men sak samma :P men bara så ni tänker på det :)
 
Dag 1 börjar då med att jag vid 13 tiden blir upphämtad av min kusin Johan och hans fru Angela och deras barn Alice. Efter det sätter vi fart mot Stockholm. Jag va skit nervös och jag verkligen storgrät när jag skulle sätta mig i bilen. Jag ville inte lämna mamma, pappa, Mike och allt annat.. Jag va så rädd.. Men sedan gick det bra :)
Vi åkte ut till arlanda och parkerade vid hotell ibis som ligger bara nån kilometer från själva flygplatsen. Där skulle vi sova över natten och jag kan säga att det va rätt så bra rum :P Riktigt mysigt ^^
Finns inte så mycket att skria om första dagen så låter bilderna tala för sig själva :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback