Valborg!

Heej alla :D
Glad valborg på er alla kan jag väl oxå ta och säga när jag ändå är igång :P
 
Har tidigare ikväll suttit och käkat pizza tillsammans med min familj och nu sitter jag och käkar lite chips.
Ikväll tar man sig en sväng bort till majelden för att ta lite kort. Ska passa på att få en fotouppgift gjord oxå ^^ Får hoppas att jag lyckas för har ingetn lust att försöka någon annan dag xD Det pallar jag inte redigt :(
 
Men det är väl det jag ska göra ikväll, inte som alla andra och vara i väg och festa utan vara hemma och bara ta det lugnt och chilla hemma framför daton och ev TV elr film :P Det är super mysigt enligt mig och det är en perfekt kväll! Det enda som saknas är min underbara älskling <3 Hade inte varit helt fel att få mysa ner sig i sängen brevid han när det blåser som fan ute! Hade varit hur mysigt som helst men det får väl bli nästa valborg kanske ^^ Man kan ju hoppas på det :P hihi!
 
Men nu ska jag ta och klicka runt lite på nätet och så innan jag ska dra mig bort ^^
Hade tyvärr inga valborg bilder på min dator, dom är på min externa hårddisk :P Men ni klarar er särkert utan :P
 
Ha det bra! :D
Bild från 29 April 2012



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback