En vecka hos älsklingen, sista tiden där under mitt sommarlov!

Nu i veckan va jag hos min älskling och va där hela veckan :D Tyckte att det va en superduper kul vecka med olika upplevelser! Vi va i Mjölby och handlade, åkte ut till Monica och Isaks land (SUPERKUL, längtar tills nästa gång jag får vara där), åkte båtfärja och åkte runt bilen och kollade runt, har även varit barnvakt åt Theo tillsammans med Mike och Monica :D Superkul!

 Sveriges enda giftiga spindel satt på Monica och Isaks land, en korsspindel! USCH!
SUPERMYSIG LITEN STUGA!!! Vill ha en egen liten stuga när jag är vuxen :D Vore så underbart, dock kostar det extra pengar :(


emilia  

Hej, jag hörde att du hade en canon eos 1100d! Jag undrar veeerkligen om du vet hur man fokuserar när man filmar med den? Svara gärna på min blogg! Puss & kram!<3

Svar: Jag har inte redigt koll på detta själv, man jag tror att du kan testa med att röra på någon av de olika delarna på objektivet! :D Du kan alltid testa i alla fall! Annars går det säkert att få upp någon information på google :P
Linnéa Gungård

2013-08-23 // 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback