FÖRSTA DAGEN!

Idag va det som sagt första dagen på sista året! Dagen har varit bra och trevlig, blev en tidig morgon vid 5.45 men jag gick upp utan problem vilket jag är sjukt glad för, glad att jag för en gångs skull slapp komma till bussen med andan i halsen XD Det är inte kul och inte speciellt skönt heller!
 
Men vi hade inte så mycket till skola idag, va mest att vi fick busskort och schema samt andra papper :) Annars va det inte nått speciellt :P Elr jo vi började smått planera inför den så kallade "nollningen" som ska vara på Fredag. Vi ska ha lite olika stationer istället för en nollning, hade tydligen hänt nått förra året så dom inte tillåter nollning i år. Men det kommer nog förhoppningsvis vara roligt ändå :) Bara alla tar det seriöst och vill vara med på grejerna dom ska göra! Då ska det nog bli toppen! :D
 
Nu sitter man i sängen och har nyss käkat lite röda vindruvor och en banan, åt förut i skolan men behövde ändå något mer! Blir att ta maten snart tror jag, kommer nog inte klara mig till senare ikväll.. Vet inte vad det är med min mage, är hungrig ungefär hela tiden känns det som och så har det varit i några dagar nu.. Och jag sitter även och kollar på Andra Avenyn :) Är på tredje säsongen nu så har mindre än 20 avsnitt kvar tror jag det blir :P Tråkigt att dom inte gjorde serien längre! Saknar faktiskt den serien på TV, den va en svensk serie som faktiskt va grymt bra gjord!!!! KAN DOM INTE KOMMA MED EN SÅN TILL?????
 
 
Men i alla fall, nu ska jag fortsätta kolla på det och slappa! Blev trött idag även att vi slutade 10.30 ungefär.. Är väl för att jag inte har vant mig ännu vid att gå upp så och ge mig ut och göra saker direkt på morgonen!


Lotta  

Sv. Den instagram som heter olesenstjej har jag tagit bort och nu har jag en som jag heter Charlottahagg på men jag har den privat och enbart i syfte att använda mig av effekterna =)

2013-08-20 // 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback