Första körlektionen med lärare!

Idag hade jag min första körlektion på körskolan :) Jag var hur nervös som helst innan jag skulle ta den, under tiden vi körde och jag märkte att det gick bra så lugnade jag ner mig i alla fall :P Kunde i alla fall pusta ut sen när lektionen va färdig! Har klarat moment 1 och 2 samt påbörjat på moment 3, 4, och 5 :) Ska bara öva en del mer så kommer jag klara dom momenten också :D Vore så kul om jag klarade dom snabbt också :D Då blir man redigt taggad oxå kan man säga ;)
 
Kan säga att jag verkligen ser fram emot att köra och sånt nu framöver :D Bara det fortsätter att gå bra så kommer jag bara njuta :D <3
 


Lotta  

Sv: Jag har en privat instagram, har valt att inte ha några följare över huvudtaget eftersom jag bara har instagram för det är så smidigt att blogga med dom bilderna :)

2013-08-27 // 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback