Helt sjukt bra låt :O

 I förrgår satt jag och älsklingen och lyssnade på musik samt vi skulle försöka gissa vad för artist som spelades och även låt om vi kunde :P Då fick jag för mig att ta fram Cody Simpson eftersom jag tänkte att Mike inte skulle känna igen han ;) Och mycket riktigt gjorde han inte det heller! ;)
Men nu till grejen..
Cody Simpson lät till en början som en tjej. Han hade så himla ljus röst så det inte va sant :O Men i förrgår fick jag för mig att lyssna på "All Day" som han slog igenom men men även på en helt ny låt som är från i år :) Den heter "La Da Dee" och jag tycker den är så sjukt bra :D Det roliga är dock att det låter inte som Cody :P Det är verkligen en killröst nu och rösten låter sjukt bra :D Så underbart bra och förändringen på rösten är så enorm! Och det är 3 år sen första låten släpptes, så rätt sjukt att så mycket kan hända på bara 3 år.
Och kan även säga att han på den nya låten absolut inte låter som att han bara är 16 år XD SÅ SJUKT!!!
 
Här är den gamla låten "All Day som är från 2010:
 
Och här är den nya låten "La Da Dee" från 2013:
Så himla sjukt att det verkligen är samma kille! Hans röst är så himla mycket förändrad!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback