Lista över 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag började mitt sista år på gymnasiet :) Men mycket mer tror jag inte :P

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, inte direkt XD Ska försöka iår!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vänner men bekanta

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte vad jag vet om

5. Vilka länder besökte du?
Har inte satt foten utanför sverige.

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Inget jag kommer på direkt :P

7. Vad var din största framgång 2013?
Att jag klarade av 2 året på gymnasiet :)

8. Bästa köpet?
Troligen min Samsung Galaxy S4 mini, har inte hunnit börja använda den ännu men den ska tydligen varar toppen!!!

9. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag, eller min mobil :P

10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Ingen aning :P

11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag :P

12. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mindre feg! Vågat gr´öra vissa saker..

13. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte :/

14. Hur tillbringade du julen?
Hos min underbara mormor med min underbara familj <3

15. Favoritprogram på TV?
Boddy of proof :D

16. Största musikaliska upptäckten:
Haha, bra fråga!

17. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En massa pengar som jag kunde köpa min nya mobil för :D

18. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

Firade jul med min familj :)

19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Min pojkvän <3

20. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Stil som jag alltid haft ungefär :P Dock väldigt mycket långärmat :P

21. Vad fick dig att må bra?

Min älskling och min familj <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback