Måndag :D

Hejsan Svejsan alla!
Senast vi hördes så va det November och nu helt plötsligt är det December :) Tycker det är lite mysigt att det är December fast att jag inte redigt tycker om vinter och sånt där :P Men man försöker ju i alla fall :D Det är ju trots allt det viktiga! :D En sak som jag längtar med när det gäller snö är att kunna ta underbara fina vinterbilder :D Älskar det!
 
 
Idag är det måndag och kan säga att jag verkligen inte gillar måndagar! Måndagar är jobbiga! Ligger hellre kvar och myser i den varma sängen tillsammans med älsklingen än att gå upp och gå ut i kallan för att ta mig till skolan.. Det är inte kul! Tur att måndagar egentligen inte är så jobbiga!  Lektion, håla och sen lektion och sen slutar men vid 14 så inte så farligt i alla fall, vilket är en väldans tur!!!!
 
Sen jag skrev sist har det inte hänt så jättemycket, har umgåtts med älsklingen, har Riskettan, gått i skolan, julpyntat, varit på SACO-mässa i Stockholm, varit i Kalmar med familjen och älsklingen, inskaffat en balklänning som är MIN (alltså köpt), julpyntat hemma hos älsklingen och sovit hos honom :) MYS!!!

Saco-mässan va rolig och man fick med sig MASSA roliga gratisgrejer hem (kolla bild nedan!!!)
Pynta hos älsklingen va super mysigt, va full gång hemma hos honom i går (mamma och pappa hjälpte till) och älskar hur mysigt det blev hemma hos honom, ännu mer hemtrevligt på något sätt :)
 
Balklänningen är jag så sjukt nöjd med, sitter ofta och tänker på den och vill testa den igen! :D Får ta och göra det någon dag helt enkelt :P Den är så snygg och passade mig jättebra :D Va inte den färgen som jag trodde att jag skulle skaffa mig men jag är sjukt nöjd med mitt val! Går ju faktiskt att använda en sådan klänning till andra tillfällen, något ska man nog kunna hitta på :)
 
Jag har egentligen inte så jätte mycket att skriva, utan tänkte bara dela med av några bilder från instagram som jag brukar.
Ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs!! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback