Alla Hjärtans Dag :D <3

Idag är det den 14 Februari vilket betyder att det är alla hjärtans dag! Alltid lite roligt att bli smått uppvaktad på denna dag :) Tråkigt att vi inte får nått spec i skolan.. Fick jag när jag gick på Centralskolan.. Saknar det... Men skit samma :D Har iallafall haft en bra dag.
Började med att vara i skolan.. Haft två engelska lektioner idag istället för en svenska och en engelska.. usch va trött i huvudet man va efter runt 2 timmar engelska på 1 dag.. usch usch usch.. sedan blev det att man fick veta vad man fick på sitt religionsprov som man hade i Tisdags.. Och jag är rätt så nöjd över det :) Jag är godkänd och lite mer där till :D Så det är toppen! Nu ska jag fortsätta såhär igenom hela religionskursen så jag får ett bra betyg :D WOHO!
Idag har jag även varit riktigt förkyld och täppt.. det är inte kul.. hatar känslan man får när man verkligen inte kan andas ur näsan.. är så jobbigt och man får liksom nästan panik kan man säga.. USCH USCH USCH!!!!
 
Sen när jag kom hem efter skolan fick jag lite små presenter från min älskade mamma och pappa :) Jätteglad för det jag fick :D För det jag fick är sånt som jag verkligen älskar :D Gud va gott :D
MUMS MUMS!! Det ser så gott ut så jag bara vill äta upp det!!!
 
Nu ikväll har vi även käkat lite tacos :D Och gud va gott det va! Blev det för att jag nu ska vara borta hela lovet i Norrköping och då tyckte mamma att vi skulle mysa till det lite idag :D Och det hade jag verkligen inget emot kan jag ju påstå ;) Jag älskar ju tacos liksom ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback