Baka, baka, liten kaka :D

I Onsdags kväll va jag och mamma otroligt duktiga :D Vi va sjukt duktiga och stog och bakade i nästan 2 timmar :D Gud va duktiga och är redigt nöjd med vad resultatet blev :D
Vi gjorde så mycket att jag gav till Mike och hans familj (Hans mamma och hennes sambo) samt även till farmor, mormor och min morbror :) Va först bara tänkt till oss och Mike men blev så mycket så vi körde på att ge till dom andra oxå :) Och det skadar ju aldrig :P Tror verkligen det kommer uppskattas :D
Bakverken vi gjorde va kokoskakor och äevn vaniljbullar, vaniljbullarna va första gången mamma och jag gav oss på det men vi är rätt så nöjd för att vara första gången :) Allt blir ju krångligare om man aldrig gjort det tidigare! :P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback