Programledaren för Eurovision 2013

Jaha nu har jag precis fått reda på att Petra Mede ska vara programledare för Eurovision 2013 i Malmö.. Vet inte vad jag tycker om det.. Jag tycker inte att hon är någon person som passar på programledare.. Vet inte om det är för att jag inte gillar sättet hon är elr så.. Men jag gillar inte henne som programledare. Så jag tycker att dom har valt lite fel... USCH!!
Kunde ju ha valt någon annan liksom... Någon som är bättre...
VAD TYCKER NI????????
 
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article16141960.ab


Helt fel val, hade hellre sett Gina elr nån :P

Svar: Ja verkligen! Tycker inte heller om detta beslut, tål inte redigt henne.. :P
Linnéa Gungård

2013-01-28 // 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback