Usch för denna dag..Än så länge..

Heej!
 
Igår kväll knäckte jag nacke.. Kan säga att det blev någon slags sträckning elr nått sånt..inte kul.. har fortfarande ont och det har inte släppt mycket alls... Hatar det och det har gett mig huvudvärk så sjukt svårt att konsentrera sig när man inte kan röra redigt på nacken heller.. Hatar det :( Vill nacken ska bli bra igen :( Hatar att ha ont i nacken..
Igår hade jag oxå stora problem med min mobil.. Fick låna min mammas bara för att min skärm på min iphone hade låst sig.. kunde inte göra nått så alla mina alarm som ringer om dagen ringde typ hela dagen.. jätte kul för mamma som va hemma.. haha!! Men nu har det iallafall fixat sig verkar det som. Kan använda mobilen och håller på att ladda den så jag får lite batteri.. fick ju låta den ladda ur totalt.. det tog nästan 1,5 dag att ladda ut 57% batteri när man inte kan använda den.. usch va segt!!!
Hoppas verkligen inte det händer igen.. ska iallafall inte skaffa en iphone nästa år då jag får chansen att byta mobil..
 
Så idag vet jag inte hur dagen kommer bli, hoppas det släpper under dagen men känns inte som det just nu..
 
Men får se hur dagen blir som sagt!!
 
Slutar snart första lektionen och sen vet jag inte vad vi har XD Som vanligt på Tisdagar så har jag inte koll på det..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback