Utkast: Jan. 20, 2013

Idag har jag verkligen söndagsångest.. Förut idag kändes det som att det va lördag och tyckte det va så skönt att få vila en dag till.. Men det sket sig ju verkligen när jag insåg att det va söndag.. Hatar söndag.. Då blir man bara depp för att man inte är ledig längre.. USCH!!!
Minns ärligt talat inte ens min lördag.. trots att jag gjorde läxor och sånt och va duktig.. Hmmmm.. Minnesförlust??
 
Nej men jag vet faktiskt inte redigt vad jag ska skriva här igentligen.. Idag va man ju på dop och blev fadder och gudmor till en underbar liten unge :) Så glad, hoppas jag kommer kunna träffa han så mycket som möjligt! Trots att han bor en bit bort.. tror det är iallafall 7-8 mil nästan :( Usch va tråkigt!
Men blir så ofta det går iallafall! och det är huvudsaken att vi träffas iallafall :D :D Måste ju få träffa gulleplutten.. :D
 
 
Men nu ska jag återgå till tv och kanal 5 som jag tittar på.. helt weird program.. man ser när de tar ut personer som slagit rekod och ska vara med i rekodboken.. helt weird att folk gör vad som helst för att slå rekod liksom..
 
Men ha det så bra så hörs vi!!
 
En annan sak bara.. vet itne vad som hänt men kan inte ändra rubriken.. fattar inte vf????
KRAM!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback