Fredag

Igår va vi som sagt på fotboll här i Norrköping. Vi fick så klart se Norge -Danmark, och det blev ett redigt bra tryck i
matchen! :D Matchen slutade med att Norge vann, vilket va rätt då jag hejade på dom ;) Men iallafall.. Det blev förlägning och straffar.. Jag va trött och ville hem.. Stackars Mikes som fick höra på mitt skitsnack senare på kvällen.. Men fick en del bra bilder tror jag så jag är nöjd :D Va iallafall sjukt kul att ha gått på en sån match :P
 
Kommer ladda upp bilder senare någon gång när jag har kommit hem , gör ju inställda inlägg så vet inte exakt när det kommer att poppa upp men det kommer iallafall att göra det innan jag börjar skolan är det tänkt tror jag ;)
 
Haha! Nu ska man väl snart ta och göra sig i ordning, även att det är piss väder idag! Men så är det, har regnat och åskat fast som tur har åskan dragit sig bort.. Nu kommer det bara regn då och då som tur är! Hoppas det slutar så det inte regnar sen i eftermiddag när vi ska ut på äventyr! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback