Hemma från 9 dagar i Norrköping

Hejsan alla :D
Idag är det söndag och idag åkte jag hem från kära Norrköping efter att ha varit där i 9 dagar !
 
Under tiden jag har varit borta i Norrköping har det hänt lite ^^
 
- Jag har handlat och fyndat lite
- Käkat godis
- Myst och umgåtts
- Träffat underbart folk <3
- Käkat på TacoBar
- Köpt en Frappe av misstag XD
- Smakat McFlurry Marabou Black och blivit sjuuuuuuukt besviken!!
- Vi har fått goooooooda besked angående att Mike kom in på skolan :D
- Mamma och pappa kom
- Vi har grillat och spelat spel
- Vi har gått mysig stadsvisning
- Letat efter lägenhet
- Käkat godis
- Köpt ny klocka (bild längre ner)
 
Och haft det allmänt sjukt bra :D <3
Men nu är man hemma och på fredag kommer älsklingen hit för att vara över helgen och sen på måndag tar vi tåget upp till Norrköping för att spendera ca 8 dagar där eller nått ^^ Ska bli sjukt kul för då händer det massa grejer :P
 
Men tänkte dela med mig av några små instagrambilder från Norrköping. Ni kan följa mig på instagram. Linneagungard heter jag där ^^


Hej Linnea.

Jag följer din blogg dagligen och när jag har läst den så har jag förstått att du inte konsumerar alkohol på några sätt utan förblir då gärna i nyktert tillstånd.

På bild 2# (https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/969328_576014332441790_1235897929_n.jpg) så står det klart och tydligt att det var 4,5 % alkohol i den Rekorderliga Cidern, drack du då upp hela denna eller har du börjat se konsumeringen utav alkohol som en mer naiv och tillfälligt bistående vana?

2013-07-15 // 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback