Duktig flicka ;)

Hejsan alla :D
Igår va en redigt fin dag kan jag säga :D Vid 11 tiden tog jag på mig träningskläder och hoppade på cykeln för att ta mig en cykeltur :) Tog en tur på ca 30 minuter och 9,4 km :D Och det va inte helt fel efter att ha varit utan att cykla nu ett tag ^^ Tror det kanske är 1 veckan elr nått sånt minst sen jag gjorde det sist ;)
När jag kom hem valde jag att jag skulle ta och klippa gräset så jag fick det gjort :) Det började jag med vid ungefär 12 och blev klar vid 14 ungefär.. Tog längre tid är det brukar, men det va så varmt och tungt då det regnat i helgen en massa. Men det gick, jag va bara helt svimfärdig efter jag va färdig! Då blev det att käka för att sen duscha och sen stannade jag i sängen resten av dagen :D Skönt va det att bara slappa sen efter en sån dag :D Arbete som jag inte gör jämt för att jag märker att kroppen inte är van direkt :P
 
Men nu ska jag nog ta och göra mig i ordning :) Vi hörs när vi hörs :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback