Måndag

Hejsan alla läsare :D
 
Idag är det måndag och idag åkte min underbara älskling hem till Norrköping igen :( Jätte tråkigt att han behövde åka hem, hade gärna haft kvar han i några dagar till! Men jag är sjukt glad över att jag fick ha han hos mig 2 dagar längre än vad det faktiskt va tänkt från början :) Det va det enda positiva med strejken och att han fick pengarna tillbaka för biljetten han hade bokat sen tidigare :P TOPPEN!!!!
 
Men nu vet jag inte exakt när jag kommer träffa han igen :) Men det är snack om att jag ska komma till han i början någon gång av nästa månad ^^ Och det är inte helt fel tycker jag :P
 
Ikväll efter när jag varit och lämnat av älsklingen vid tåget blev det att man tog en skön och behövlig dusch :) Sen blev det att man testade en nya sak som verkade intressant i affären och jag kan säga att det va gott men lite starkt ;)
 
Sen efter jag hade ätit satte jag mig framför daton beställde hem lite saker :) En sak va planerad och den andra va impuls just för att jag tyckte den va så fin, samt mina andra tröjor hemma börjar bli lite nötta just för att jag använt dom mycket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback